Thursday, August 21, 2008

loliannnn~

senin aritu mak p mne tah ngn ayah
n s usual i was lepaking in my room doin nothing
then suddenly i heard bunyi kete
'ouh..mak dh blk'

skali mak bising2 pggil p dapo
rupe2 nyeee

loliannnnnnnnnnn

hehehe
sudah lame kau ku idam2kn
tidurku bmimpikn mu
jage ku tbyg2kn mu
ohh loliannnnn
((hahaha..sje exaggerating))

dh lame ni mengidam
dulu mkn xpuas
skali amek mak beli 5 biji
aku ngn ayah je mkn

mak cte mse nk beli tu
' eh yah durian la..beli nk'
zasssss
ayah trs belok kiri ps ks signal 2saat
xberagak2

kelam kabut ok
mase mak cite tu aku dh dpt byg kn dh
ayah klo bab durian mmg berantu
die yg x menyempat amek pisau nk p belah doyan
((cr parang yg potong ayam tu x jmpe))
cm kelam kabut pns buntut
cpt2 je kopek sbb dh xthn sgt nk mkn gamaknye
huahuahua

mak x mkn sbb tgh sakit kaki
ayah tu de gout p selambe je mkn doyan bbuntil2
((hyperbola disitu))
p yg psti ayah mkn lg byk dr aku mkn
huuuu


xsesabo nk mkn
ayah sedang mengopek doyan

doyan!
kau dlm genggaman ku!
wahahaha

sedap ah doyan
skrg ni aku ske sume bkaitan ngn doyan
kecuali eskrem doyan
tu tekak aku xleh time agi

doyan seplastik
kopek2 msuk balance dlm tupperware
gile ko nk ngabihkn skali harung?

then selase tu plak mak p ngaji
kawan mak ks bubur kacang hijau ngn doyan
wahhh..heaven nye
pas mkn bubur kacang cayaq mse party kt uni
aku mmg dh tpikir2 nk mkn bubur kacang
skali dpt for free
i laikeee...


No comments: