Wednesday, December 31, 2008

last tag for 2008

again, tagged by cik kiah n cik kmar

so here we go...

1. Cita-cita kamu?
~ selepas abes high skool, aku berenti bercita2

2. Mana lebih penting, Boyfriend atau Kawan?
~ mak ayah. my source of $$$. wahaha. kawan pon penting, source of entertainment (read: gossip)

3. Berapa kali pernah terfikir untuk membunuh diri?
~ haiyoo..blom cukup amalan lg nk mati.

4. Yakin dengan diri kamu?
~ sejak berat nek bkilo2..aku adalah sgt xyakin dgn diri. pakai suar cm nk meletus, pakai baju cm tbonjol. *sigh*

5. Berapa ramai anak yang diidam2kan?
~ weh, ks la aku kawen dulu br tny psl anak. leh?

6. Percaya pelangi akan sentiasa muncul selepas hujan?
~ tah la. aku ni bkn observant sgt. dulu2 org kte xleh tunjuk pelangi, sbb pelangi tmpt jin mndi. cis, sapela yg merosakkn pemikiran aku.

7. Target untuk tahun ini?
~ tahun ni hampir berakhir. p target thn dpn adalah nk menurunkn berat sbnyk 20kg. pstu sign-up jd full-time aneroxic. bole?

8. Percaya pada cinta?
~ wtpe caye cinta. caye la pd org nye. duh!

9. Siri TV kegemaran?
~ criminal mind dan segala cte indon seperti primata cantik, rahasia pelangi, jelita dan sewaktu dgnnya. (rncgan melayu dh pupus)

10. Perkara yang paling ditakuti?
~ hm. byk sgt

11. Perangai buruk yang sukar dikikis?
~ pemalas lipas. hak3

12. Sepatah dua kata untuk orang yang membenci kamu?
~ sape la yg nk benci aku. aku xrmpas pon bf, tunang, or laki korg. but if u still wanna do, go ahead, like i fcuking care. hohoh!

13. Hargai setiap persahabatan?
~ yeap. but once bitten, twice shy. so paham2 sendiri la ek.

14. Maksud 'flying' untuk kamu?
~ erm. terbang? as in the birds or the plane, or is it superman? ohok2

15. Perkara yang paling diidam2kan?
~ duit yg bkoyan2. whu say money cant buy happiness? it works for me. *kachingggg*

16. Apa hadiah yang tidak diduga akan diterima dan bila?
~ hoh. aku sudah berhenti berharap ttg hadiah2 ni.

17. 5 tentang family kamu..
~ sume start huruf K
~ sume kuat makan
~ pe'el yg pelik dan menghiburkn
~ sunyi la sbb xde budak kecik. p klo ade, aku xreti nk layan. dan aku hanye suke bdak kecik yg comey dan wangi sahaja.
~ i love my family =). muah2

18. Perkara yang membuatkan diri kamu gembira?
~ cuaca yg nyaman. xyah wt keje2 umah *ayat bdak pemalas*, duit yg byk, koleksi cte2 yg lawak n best bg mhilangkn bosan, mknn yg byk dan sedap, serta soping. (( i desperately need a shopping spree. damn!))

19. Siapa kamu 10 tahun akan datang?
~ masih seorang org. xkn btukar jd catwoman plak. ((knape msti catwoman?))

20. percaya..
~ org yg menyampahkn, mmg senang btukar mjadi org yg mjengkelkn.

QA #2.

Rule 1 People who have been tagged must write their answers on their blogs and replace any questions that they dislike with a new question formulated by themselves.
*xde mse aku nk tuka2*
Rule 2 Tag 5 people to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. These people must state who they were tagged by and cannot tag the person whom they were tag by continuing this game by sending it to other people.
*kesiannye*

1. Rahsia terbesar dalam diri?
~ kalo aku ks tau, xjd rhsia la kn?

2. Perkara yang ada dalam fikiran sekarang?
~ sakit perut. $$$. bosan. tdo

3. Pengertian 'long relationship' untuk kamu waktu sekarang?​
~ long? in term of time or distance? pass!

4. Perancangan dalam minggu ni?​
~ minggu ini hmpir berakhir. p tuk nxt wik, nk turunkn 2kg. perangcangan jgak kn?

5. Sesiapa yang 'overprotective' terhadap diri kamu?
~ mak kot. haihh.

6. Lagu kegemaran semasa?​
~ womanizer by britney.

7. ​Siapa tidur sebilik dengan kamu?
~ busuk jr, MJ ngn tompok. isk. semak!

8. Status sekarang akan berubah esok?​
~ status ape? status ym?

9. Memakai sebarang aksesori?​
~ gelang kaki percuma. ade sape2 lg nk bg brgn percuma kpd saye? sile2.

--- SEGMEN ORANG PERSEORANGAN ---

10. Orang terakhir naik kereta bersama kamu?​
~ mak n dora

11. Orang terakhir kamu cium?​
~ mak jgak

12. ​Orang terakhir call kamu?
~ ija

13. ​Orang terakhir SMS kamu?
~ ija jgak

14. ​Orang terakhir kamu mimpikan?​
~ aku mmpi jmpe ular pendek, lipan gemuk, ulat bulu n ape agi tah. eii, takut2.

15. Orang2 yang kamu mau tag?
~ mls mau tag sesape. anda terselamat!

next tag.

16 random things abt me
*puhh..byk gile. mampuh nk jwp*
1) baru menjumpai mknn kegemaran yg baru. fettuni cabonara. heh.
2) i like mine with wings. hoho. *xphm lg bgus*
3) reti bawak kete smpi gear 4 je. (mse blja, cekgu ajar smpi gear 3 je). jd yg plg selamat aku rse adalah bwk pd kelajuan 70km/hr
4) xreti bwk auto
5) teringin memiliki sebuah basikal chopper
6) sdg berusaha menurunkn berat bdn sbyk 20kg *hohoho*
7) cpt marah dan kuat mbebel. klo x suke, pegi mati.
8) suke mkn tau fufa, laksa,kueh teow, mee hoon sup...*oh aku lapa. damn!*
9) benci ngn manusia keji yg perasan bagus. *nk kne pelempang aku? oh tbe2 emo*

weh, nnt aku tmbh la. bole x? xde idea la.
aku nk wt entry thn br ni
babai.




No comments: