Tuesday, December 16, 2008

sangap ayam lagi

aku.sangap.ayam
dan aku rase ayam pon x sangap mcm ni
aku adalah sdg dilanda kebosanan yg maha dasyat
kebosanan yg gile smpi rase nk tdooooooo je
((eh..bkn sllu klo x bosan pon aku asek tdo je ke?))
oh..abaiknnn

tp aku adelah tak hingin untuk kuar dari umah pon
sbb aku rase sejak jembatan kt depan ni ditutup utk pelebaran peluasan dan pembaharuan, jalan besar menghala ke kl adalah sangat jauhnye
dan kemungkinan besar aku akan dilanda sindrom mls kuar umah sehinggalah siap terbina nye jembatan br ini nnt
dan jembatan itu dijangke siap pd bulan enam tahun hadapan
((wahhh..adekah sepnjg mse itu aku akan menjadi kongkang sepenuh mase?..ya, mungkin!))

satu lagi theory yg kerap berlegar2 di dalam kepala aku adalah
jika aku duduk rumah x keluar2..mungkin aku bakal memiliki kulit yg cerah menawan tanpa bantuan fair n lovely
jadi aku boleh bjimat sebanyak rm3.99 disitu
tp td masa aku nk mengambil wudhuk ((uhuk2..batuk warak sket)) aku lihat kulit aku adelah masih bkerak seperti dahulu
tetap x fair and beautiful seperti kata iklan silkygirl

memandangkn kadangkala kesangapan ini adalah ditahap yg membimbangkn
aku telah melakukan berbagai perkara utk mengatasi nye
sbgai contoh
- tdo *tdak dpt disangkal lg*
- mkn *oh, kurg coz i'm on diet u noe*
- tgk cte jepon korea *msih tcari2 cte yg lawak bodo boleh gelak2 smpi sakit anak tekak*
- mbace buku a short story of planet earth

yaaaa...gelak la korg ((bg sesape yg knal buku ni))

klo la ian plimer tau aku mbace buku die wpon dh dekat 3thn aku tgglkn course die
pasti die akan wt kenduri doa selamat siap dgn pulut kuning sbb terharu

ok dh la
aku nk berehat2 didepan kaca televisyen smbil menantikn masuknya wktu azan magrib bg kawasan2 yg sama wktu dgn nya
((sbb aku nk mkn nk bukak pose..uhuk2..batuk kurg warak sbb pose gnti bkn pose sunat ke ape))

selamat tinggal ((bye))

notanoti: hari ini aku adalah bertemakn skema. mari kite same2 skema!

2 comments:

Anonymous said...

xyah fair n lovely
pipi muluss bak kata man dulu=)

~ Mar ~ said...

'short story of planet earth'

ko bace buku tu ke. (gelak guling2) tatahan nak gelak. rindu plk aku pd stephen geleghar(dh lupe nk eja name die cmne)