Monday, April 27, 2009

bingkisan dari Down Under

mekasih kepada mek baity
received my belated bday parcel just now
sgt excited as usual sehingga mbuka bungkusan dlm keta xsempat2 tggu blk umah

mak : ape tu?
aku : adiah baiti kasi
mak : baju mndi ke?
aku : ahahaha..xla. bju tdo
mak : mcm bju mndi je.
aku : xla. bju tdo ni
mak : wt susah je ty ks2
aku : xpe. die byk duit.

mekasih daun keladi
len kali beli le cap paul frank
xpon cap playboy
u now i like fancy2 one with red karerrr
mlm ni i rasmi kn okeh baiti?
wpon adalah rse sedikit gedik p xpe la
kne pakai sbb dh jnji ngn baiti
(i pakai top part je bole? yg bwh i mix n match ngn len)

nway, enuf of tht story
finished my 3rd paper already
the paper was..hm, ok la kut
got nothing much to comment on
pe yg fifi suh bce, aku bce
leh jwp ke x..aku adalah tdak pasti dan aku hanya mjawap mne yg mampu shj la ye

during exam td as usual la aku akan mengabiskn lebey byk mse berangan2 drpd memfokuskn diri dlm mjawap soalan
tp since tdak lah boleh memandang kebelakang jd nye aku adalah melilau2 memandang ke depan dan ke tepi
since fifi duduk di sblh kanan aku maka nya aku mengusha la dia dan terlihat kertas jwpn die yg sgt la menarik dihiasi warna warni highlighter
(sumpah aku tdak meniru sbb aku tdak nmpk pon tulisan fifi kerana wpon tulisan nya agak montel2..mata ku tdak juga mmpu menilik apa patah2 ayat tsebut. so dun wori. no cheating)

tp aku adalah perasan yg sorg invigilator ini dr sejak paper yg sebelum ini adalah selalu memandang ke arah aku
(sumpah aku x memperasankn diri tp dh byk kali aku kantoikn die tgk2 aku)
so td die byk kali jugak tgk2 aku p aku wt bodo wpon ingin tgelak
kemudian seawal jam 11 + am aku adalah tdak mahu mjawap kerana bajet dh habes jwp semantap nya
wpon aku adalah merasa ingin keluar awal tetapi keluar sejam awal agak melampau la pulak aku rasakan
jd ketika aku sdg kusyuk melihat2 sekiranya zati n fifi dah habis jwp
invigilator ini mengantoi kn yg tgh skodeng2 fifi dan zati
lalu aku tsipu2 sbb takut la pulak if die ingt aku meniru fifi ke hape ke kn
kemudian die pon membalas kesipu2an aku dgn lebey lanjut
ah sudah aku berkata dlm hati
konfem die ingt aku tgh skodeng2 ketas fifi dgn tujuan mcari jwpn
sumpah aku xwt xtvt keji itu
(well, atleast pekse besar2 aku xtiru2 la. takat test HACCP tu aku tiru la siket2. sile jgn bocor rhsia kpd lecturer. kesian la kt aku)
lg pulak..ape kejadah nye aku nk tiru soklan subjective
lain la soklan MCQ, konfem buntang mata itam ku menerawang jauh menembusi paper2 makhluk lain
so untuk mengelakkn dr terkantoi bodo
aku pon mbaca2 jwpn smbil mconteng2 kertas soklan dgn lirik menghapus jejakmu
dan akhirnya aku surrender sbb invigilator tu tetap meneruskn menengok2 ke arah aku
so aku kemas2 brg pukul 11.45 aku cabut kuar hall

then bile aku dh smpai keluar boleh la pulak die pon ikut keluar
nasib baik aku sdg sebok berborak dgn Dr.S yg meminta no tepon n email untuk mengekalkan perhubungan dgn aku memandangkn sem depan kami mungkin tdak lagi bjumpa
aku agak tkejut la jugak mengapa la pulak tetibe Dr.S ingin no tepon tp xpe belasah je aku ks memandangkn aku pon nk buat2 sibuk berborak supaya incik invigilator itu tdak menanya aku soklan2 yg ape2 yg tah la aku pon xtau nk ckp

kemudian setelah sesi btukar2 no dan email aku pon cpt2 memulakn langkah ingn turun ke tgkt bwh kerana tdak mahu bertembung dgn incik invigilator tetapi dihalang oleh zati
lalu aku pon naik kembali dan melepak bsama zati diluar hall sambil menantikan rakan2 yg lain
kemudian kami masuk semula untuk menghantar esaimen terakhir dan aku pura2 tdak memandang incik tersebut

sewaktu aku telah keluar dr mhantar
ada telah merepot kpd aku bhawa incik tersbut menanyakn ttg aku kpd ada
dan telah melihat2 esaimen yg telah aku copy paste dgn jayanya itu (sila jgn bg tahu lecturer aku. aku rse bdosa tp aku adalah terdesak. jd ini adalah esaimen pertama yg sgt penuh dgt copy paste. maafkn aku yg hina dina)
kemudian di dalam kereta
nora jugak merepot kpd aku bhwa incik itu bercakap ttg aku lagi
(tiba2 aku terasa spt diri ini adalah ziana zain pulak)

incik : kawan awk yg pakai bju putih tudung hijau ngn skirt (ops) tu asek tsenyum2 je dlm exam smbil pndg sebelah
nora : dia tdak tiru tuu (sumpah. aku xtiru. xnmpk pon fifi tulis ape. betul. alif lam lam ha.)
incik : klo die tiru pon saya xwat ape2

laa....
apsl x ks tahu awal2
jika tidak mesti masa paper 1st aku akan mjalankn activiti menjegil bijik mata untuk melihat paper org sekeliling

nxt paper aku janji aku nk duk depan spy xde org yg aku leh tgk sbb konfem la xbole pndg2 blkg kn
oh ye. nxt paper ade 20 org shj jd mmg konfem la kne duduk depan
aku jnji aku xkn jwp soklan smbil2 sengih2 dh

oh btw. thx kak shu kerana mbelanja mkn di air tembikai
nasib baik aku mengorder air tembikai dan bukan nye air tembikai susu
kerana rupa2nya
air tembikai susu = air tembikai + susu
dan bukan nye air tembikai susu = air honeydew
xpe lah ada. ambil ini sebagai iktibar ok
len kali order la shj sirap bandung bersama cincau gelas biasa
jgn cuba2 mengorder gelas besar kerana perut akan kembung sehingga keesokan hari (kisah benar)

lain kali mari lah kita ke bigapple pula kerana tekak ku yg mengada ini tiba2 di ketika ini menginginkn alien and predator barang seketul dua

oh. apa kata kite layan he's not tht into you sekali?
*wink wink*
bole ek ek?

okla.
aku perlu mandi dan menidurkn diri
taa!

No comments: