Tuesday, April 7, 2009

fly me to the moon and make me smile

aku adalah rase seperti ingin gelak bguling2
agak kelakar 2-3 hari ini

begini ceritanya

aku adalah sgt suka membaca horoscope
smpai kn aku telah terpengaruh dgn mek baity lalu melanggan daily horoscope yg akan menghantar terus ke inbox
tapi sekarang adalah sgt leceh dan kdg2 malas ingin menge-check email
jadi nya aku mengisi keperluan horoscope melalui friendster sahaja

kebelakangan ini horoscope aku byk yg berbaur kegatalan
adakah patut mereka menyuruh aku menajamkn skill flirt aku?
aku adalah xreti nk mgatal sebegitu dan aku adalah sgt alergic dgn spesis yg gatal2 ni
dan lagi pulak mengapakah tiba2 aku perlu mem-flirt merata2?

ok contoh horoscope hari ini adalah spt dibwh

You can change the minds of some very important people today -- all you have to do is smile a lot and use your trademark witty charm. Important people want to be charmed just as much as anybody else, so flirt with them a little bit, flatter them discreetly, and give them something to remember you by. Of course, don't go too far with the camaraderie -- you want them to respect you, don't you? Being their friend is fine, but being their protege is better.

my trademark = witty charm?
ok i never knew i have this talent before
thx for telling me

jd bagaimana?
ok..benda ini sepatutnya tdak boleh dipercayai
besides, i do this for fun
xleh amek pot sgt
tp apa2 pon mende2 begini mmpu mgeletek perut aku kdg2
sbb kdg2 aku rse in other way mcm boleh diaplikasikn
ok..abaikn

oh lately aku sllu ingt ape yg aku mimpi
ini adalah agak pelik bg aku kerana sllu nye celik je mata aku lupe abes sume mmpi

pg ini aku adalah mls bgn sebabnya aku sdg bmimpi keluar shopping bsama emak n dora
shopping bunge telur dan alat2 hiasan perkahwinan
aku tak tahu siapa la pulak yg nk kahwin
tp mungkin sbb aku nk pergi kenduri kahwin yg agak mcabar dan memerlukan perancangan teliti pd hari sbtu ini
mungkin juga..

dan 2-3 hari lepas aku mimpi menakutkn
aku mimpi menaiki lif usang yg dihuni beribu2 ular
takut kn?
kemudian rakan2 aku berjaya mbunuh ular2 itu tetapi aku mengelat dan tdak mbunuh walau seekor pon
kemudian aku dikejar oleh ketua ular yg juga merupakan ular jadian
dia boleh mbesar sehingga besar gile la sehingga aku tdak boleh nk describe tp boleh pulak aku pd ketika itu melarikn diri dgn terbang
aku xtahu bagaimana aku boleh terbang
adakah dengan menaiki helikopter atau pon meminjam buluh terbang dari doremon
tp the main point is..aku terbang dan melarikn diri dr ular jadian yg garang itu
kemudian aku xtahu apa yg terjadi sbb aku terjaga dr tdo

kesimpulan yg aku buat dr mimpi ini ialah
mungkin sbb aku takut menaiki lif sms di kelas sbb sudah byk kali aku hampir tkepit
walaupon menaiki lif secara beramai2 tetapi lif itu seperti jeles dgn aku dan suka lah sgt ingin mengepit aku
kenapa org lain tdak pernah melalui situasi mendebarkn itu?
aku.takut.naik.lif.tp.aku.mls.pnjat.tangga.wpon.kelas.hanya.ditgkat.satu.

okla..
aku perlu menyiapkn satu esaimen pd mlm ini
doakan aku keuntungan (wish me luck)

taa!

No comments: