Friday, May 22, 2009

bebelan tiada kesudahan

soo not in the mood today

restless since morning
(or could it be afternoon? sbb bgn tdo pon dh lewat)
nak bangun dari pembaringan pon rasa mcm semua tenaga bagai diperah2 dari badan
badan rasa tidak sedap seperti sampah2 terbuang

kebelakangan ni rasa sangat bosan jugak
ingtkan ingin membaca buku cerita tetapi tidak ada yang menarik perhatian
patut kah keluar berjimba keesokan hari?
bunyi macam agak menyeronokkan since ckin berura-ura ingin turun kl
dan pengkarok tegar sudah pon meng-hint untuk menempah bilik di redbox

tetapi aku seperti kemalasan untuk keluar dari rumah

boleh tak sesiapa pindahkn redbox itu ke dalam bilik aku ini?
senang sikit aku hendak melalak di kemudian hari

ok, cara aku bercakap seperti ingin meminta penampar dari pengkarok tegar
baiklah aku duduk dendiam mkn kopok ikan sambil menonton tv

taa!

No comments: