Thursday, October 15, 2009

i need an eraser..

aku dh padam
bukan sume. masih bersisa.
tengah mencari kekuatan utk memadam semua nya.

aku cakap kt nora aku dah takde apa2
tp sebenarnye ada apa2 jugak
tp pagi ni aku rasa betul la aku tak nak apa2 dah

aku penat!

kadang2 aku rasa aku nk. kadang2 aku rasa tak nak.
kadang2 aku tak tahu pon ape tujuan aku.

senang cite, kalau tak suka org buat camtu kat kita, baik jangan wt camtu kat org.
akhir kata, selamat tinggal.

p/s: ni la jd nye bile aku kekurgan perhatian. aku xbole berkompromi.

3 comments:

bukan nama sebenar said...

use clorox or bleach la
kasi luntur suma
ajak acik g beli kat econsave tu cepat2:)

Cik Kmar said...

jgn pdmkan kenangan kita k

kama said...

@ mek: ok ok. org pakai clorox la. p susahnye bile pendirian x kuat :(

@ kmar: xmungkin syg. i wont do tht. dun wori ^_~