Friday, November 27, 2009

gendang gendut..

assalamualaikum semua
(mode muslimah on)

pekaba sume tghari ni? sedap makan daging?
aku br je lepas mkn rendang ngn nasi impit
perut rase panas je mybe sbb rendang yg mak buat tu pedas
lately ni kn perut aku manje terlebey, tu yg xleh nk mkn byk
takut meragam
lagi plak mmg tgh meragam sejak smlm
so kne hati2 la

harini cuaca mendung je
badan pon rase suam2 je ni
mybe aku patut menyahut seruan katil sebentar lagi
perut macam tak mengizinkn aku utk men-onlinekn diri sehingga lebam hari ni

pape pon. raya elok2. jangan nakal2 okies
makan tu jgn mcm hantu raya. x semenggah!

take care lovely people.
taa!

p/s: apsl mcm lain mcm je cara aku type ni ek. skema terlebey. tsk.

1 comment:

EdwarD FirdauS HaikaL said...

jangan makan banyak2...gondut lak nanti...