Tuesday, November 24, 2009

pusing2. kepala pusing.

oh. sekarang adalah sakit kepala.
mungkin sebab siang td berjalan merayau tak hengat donia dan cuaca adalah panas hari ini

oh dimanakah hujan renyai2 yang best itu.
aku merindui cuaca sebegitu.

dan tak tahu la mengapa. td badan menggigil2 dan tidak larat sgt
mungkinkah sebab lapar? tp tak ada lah lapar sangat
sigh. pusing.

hoh. aku adalah tak sabar menunggu hari ahad.
ini adalah rentetan projek dulang aku dgn mak.
apsl aku pulak yang terlebey eksaited?
hihi. biasalah. aku kan suka je terlebey sudu dari kuah.
gamba ade amek seketul dua tapi malas la pula ingin menguploadnya

td merayau cari coklat dengan pinang dan gambir.
jumpa coklat je. gambir dan pinang org dh x jual ke sekarang eh?

oh lupa pula. aku sudah mula bercuti sempena aidiladha.
sebab itulah boleh merayau dr pg smpai ptg. hihi

semalam adalah sgt gembira. selepas mengenakn nora, terus mood jd sangat baik.
lepas itu Dr datang ke lab dan kami berdikusi sebentar
rasanya project dh lepas fasa screening dan kami akan meneruskn ke fasa isolation lepas raya haji ini.

weeeeeeeeee!
gembira smpai rasa nk melonjak2.
Dr pon dh tau yg kami2 dh tak sabar nk habis blja.

kemudian lepas setel kerja, kami makan lunch di mdvl.
adalah sangat lama x makan yong tau foo dan akhirnya semalam memakan jua.
nyamss.
sori gamba x amek sbb kami dh kelaparan tahap tak boleh blah.

kemudian aku ngn nora membazir masa berjalan2 dlm supermarket dan mereka2 pulang kepangkuan um yg mereka cintai.

sekian cerita semalam dan hari ini.
taa!

p/s: jangan lupa click nuff lepas bace. hihi

1 comment:

adaNiff said...

sangat mencintai um.