Tuesday, January 12, 2010

maaf kan ku. bila hasrat ku keliru..



HAPPY BIRTHDAY ADA!
I HOPE U HAS/HAD A BLAST TODAY
(i bet u do! dpt 4 slices sr nye kek. xkn la x best kn? wink)

heh. ada of kos la sonot sbb dpt kek free. choc indulgence kesokaan kalbu lagi kn.
dan aku juga adalah gumbira kerana dapat meng-pow kek beliau tapi tak boleh pow byk2 sebab saya adalah segan (auww) dan lagi pon tangki dh penuh la mkn prosperity.
ngehs.. maka dgn ini xmo mkn mekdi dh. dh puas mkn prosperity.

hari ini pergi lab tapi hasil adalah sgt menyedihkan kerana kami langsung tidak productive. esok perlu meningkatkan prestasi dan kurangkan kontroversi.
mesti!

ok. apsl tajuk aku cm provocative tu ek? (ke aku sorg je yg rse cmtu?)
well, bak kata nora, itulah kelebihan org yg SAD. tapi disini aku nk tekan kn, aku maybe SA but not D..
kenapa begitu? sebab nya..

S - single
A - available
while
D - desperate (which i'm definitely, ultimately NOT. okie?)

oh btw, contest yg fifi buat tu. photo cinta apa tah (teruk btul ke-ignorance aku ni ek) sedang dlm process kira markah. susah jgak ye nk kire2 ni. mcm nk jawap paper add maths spm je aku rse. dan kami telah pon membeli hadiah2 td. so to those yg menang, congrats. yg x menang, jgn susah hati k. adat pertandingan mesti adalah kalah, ada menang. correct?

okla. bz ni. mlm ni kena kerja (wah. kerja apa la mlm2 ni kn? sesuatu plak)
take care people.

taa!

1 comment:

Mr. Cuz said...

wah banyak aktiviti sepanjang hari yer..

mungkin aku baru nak mengelami pemilik blog ni..tp kre ok pe komen mcm ni kan..hehehe

salam perkenalan..