Thursday, December 25, 2008

tak berjaye

aku adalah bosan dan meluat tahap gajah berjoget melihat layout blog aku ni
seperti mse2 silam yg lampau
aku cube utk menidakkn kelembapan aku dlm dunia perkomputeran dgn cara menggodek2 layout
ternyata tidak berjaya

adakah aku akan mengalah?
no no no..nehiii betthiii
mungkin aku perlu mejadikn menukar design layout sbgai azam tahun baru
adakah aku akan berjaya mbawa perubahan?
saksikan episod seterusnya disiaran akan datang..
jeng jeng jeng..


pang!!
xsuspen ok


aku stress
aku nk tuka design layout n template
aku nk wat jadi design yg debabommmmm bom bom bom... kuih bom
supaya aku akan menjadi lebih bersemangat utk mengupdate
aku adalah xpandai nk meng-edit code HTML
kang aku godek2 melampau..lain pulak jdnye

eh, skipping of new yr resolutions..
lg bape ari je nk thn br
hm..aku nk start buat list la dr skrg
mungkin aku akan lupe sume yg ade dlm list mjelangnye thn baru
tp xpe..jnji semangat mau ada
smgt!
smgt!

iskk..apsl aku ni
rse mcm nk lempang diri sendiri laju2 je skrg
mungkin aku patut tdo spy aku tidak menjerumuskn diri ke lembah2 kesangapan yg lagi melampau
tp aku telah menjadi seperti kongkang mutant yg xboleh tdo malam
bagaimanakah?
arghh..ini boleh mengundang marah

dhla
babai

No comments: