Saturday, January 31, 2009

rojak

entry ni xde kene mengena lgsg dgn sebarang jenis mknn
harap maklum

cumanya aku nk describe perasaan aku skrg ni
mcm rojak..bcampur2 bkecamuk

sedey la
cm nk nangis pon ade p air mata xmo kuar
apetah agi air ingus
klo aku majuk..ade x org yg nk pujuk?

so kengkawan ku diluar sana
meh sini merealisasikn pepatah melayu
alaahh..aku lupe la yg gumbira same2 sedih same2 tu
p cmtu la mksud die

meh kite sedey secara bjemaah mlm ni
mlm ni saje
esok kita bjimba n klo sedey lg
smbung sedey scr bjemaah keesokkan hari nye plak

ok ke?

x ok sudahhhh

bole blahhhh

tetibe je kn?
ok ok..i better go now
kang lg byk aku merapu

taa!

3 comments:

Anonymous said...

maciks wat happened? agaknye dh lama siyol x bergosip dgn ko
aku pn tgh syahdu skrg ni :(
-mael-

kama said...

biase la
skrg mmg time aku nk bsyahdu2an
ko plak syahdu apsl?
lame sehh x bgosip
nnt free kte jmpe pastu gosip smpai lebam keh?

Anonymous said...

syahdu mcm2 sampai naek sendu aku..wakakaka..okeh..ko bile nyer tak bz?