Wednesday, March 4, 2009

kesan aksi terlampau

memandangkn minggu lepas kitorg telah menyaksikn aksi2 terlampau kamben2 ISB
pstu esok plak kne anta hasil laporan dr lakonan mantap pelakon2 jemputan yg terdiri dr satu 'teaser' and 3 k.k (kamben kesian)
so aku rse geng sedut dh x bpe betul sikit (mungkin banyak sbnrnye cuma aku x perasan)
maybe aksi2 terlampau dan laporan yg perlu disiapkn menyebabkn mereka (of kos aku terkecuali k) telah menyebabkn litar pintas di salah satu partition dlm minda mereka
oleh sbb itu mereka (again, aku terkecuali) begitu ganaz meng-komen display pic ada (tiada lgsg gmba kamben) sehingga kn meng-spam inbox email aku dgn jaya nye
syabas anda sekalian!

lab plant tiada progress lgsg pada mggu ini melain kn graph yg sgt la mendukacitakn memandangkn hasil experiment adalah hancur musnah seperti runtuh nya istana pasir akibat serangan ganas sang ombak
*tetibe berunsur alam plak. plant=hijau=alam=laut.ok xtau ade kaitan ke x*

baitan dh selamat smpai ke 12/54 arini dan jika ade jodoh tahun depan la baitan merase mkn double prosperity itu

aku rase aku mule menyukai lbry um dan mungkin aku bole melepak disana pada wktu senggang tp semuanya bergantung pd tahap kerajinan
jd kemungkinan untuk belajar dengan tekun di lbry mungkin hanyalah satu sandarkn pada kenangan sahaja

aku rasa seperti layang2 putus tali kerana byk sgt pelajaran yg aku tertinggal walaupon aku tidak pernah ponteng kelas sem ini
*lecturer sahaja setakat ini yg suka ponteng kelas dgn jayanya*
ok selepas tamat nye presentation mggu depan aku akan cube sedaya upaya utk mulakn revision dan meng-seal kepala dgn memakai topi yg Prof X dlm cte yg ade wolverine tu pakai supaya tidak dapat disedut oleh geng sedut
biar tuka nama kepada geng-tak-boleh-sedut
*ya aku sgt kijam skrg sbb zati telah cube meng-recruit aku mjadi tuttttt kamben dan akhirnya aku telah dilabel dgn jayanya oleh ada n nora*

oh aku sangat ingin pergi melawat mushroom farm
tolong Prof make it a dream come true to me
*aku dh terbayang2 mkn seafood. seafood adalah bukan cendawan*

ok aku nk membalas serangan komen di fb

taa!

No comments: