Friday, April 24, 2009

mengapakah ini terjadi??

aku sedang dilanda angin monsoon kemalasan
kemalasan yang menyebabkn aku merasa ingin tdo sepanjang hari dan mbiarkn buku2 pelajaran bgelimpang merata2 tnpa disentuh
sedarkah aku bhwa aku masih ada lg 2 paper?

aku sedar tp aku pura2 x sedar
bole x?

aku adalah seyes sgt tdak bsemangat nk stdy
merujuk kepada kertas soklan thn2 lepas bg subject ini
soklan2 agak sukar p itu lgsg tdak mbuka napsu belajar aku
tp napsu tdo dan napsu tgk tv cte merah putih, cte spongebob, cte aqso dan madina, cte matahari pulak yg mbuak2

semalam aku adalah bosan jd aku telah meniduri diri ini seawal pukul 11+ kemudian bgn pulak selewat jam 10+
hmpir 12jam aku tdo tp masih rasa ingin tdo dan melupakan semua hal2 berkaitan pelajaran

*sigh*

malas btul ni
bagaimanakah aku harus merawat penyakit ini?

No comments: