Wednesday, April 22, 2009

alhamdulillah

finish my second paper already
today's paper was better than the first one
tho tgn adalah hampir cramp disebabkn menulis mcm bdak darjah satu yg tdak mahu melepaskn pen dan menulis secara non-stop dan laju
kemudian pergi berjalan2 ke toilet menghilangkn lenguh dan menyambung mjawap soklan sehingga ketitisan wktu terakhir
gile jgak la aku rse
xsuke2 pon kt subject ni
aku jwp jgak mcm nk gile

harap2 result ok n dpt cover paper sblm ni

nxt paper scheduled on monday
assignment xsiap lg
so mlm ni adalah perlu menyiapkn
sgt riso

oh aku telah menjumpai potential supervisor
aku suke akan project ini
berkenaan serine protease inhibitors
supervisor adalah agak cool dan aku rse mcm seronok
harapnye kami dpt bekerjasama dgn baik
oh lupa pulak
rupa2 nya encik supervisor merupakan senior ausmat
senior 10thn tu
(nasib baik aku ingt yg aku ini merupakan ahli ausmat 15. hampir lupa daratan aku xingt aku batch ke berapa. buruk btul perangai)

oh lupa pulak
dlm project ini memerlukn 5 org
jadi nya aku dan rakan2 geng sedut sama2 wt project ni
zati ada n fifi yg pada mula nya ingin mbuat project mengenai cacing dan meninggalkn aku n nora terkontang kanting akhirnye menjoin project ini atas sebab2 tertentu
yeay..lps ni bole la selalu g minum air tembikai lazat di 6th college dgn lebey kerap

oh speaking of 6th college
aku adalah suke mkn disana bukan hny kerana mknn goreng2 yg sedap tetapi sedap juga mata memandang
ohohohoh
bukan nye apa..seronot tgk org so-op pakai lab coat bwk statescope (cmne nk eja? xgheti aku) mse g mkn
bajet cool la tu?
xberlengas ke weh merata2 pakai lab coat?
xtercontaminate ke lab coat korg ngn hasil tumisan abg tukang masak tu eh?
aku pn ade lab coat, p xde la aku jakun sgt nk g mkn pakai lab coat
poyo siutttt

p bagus jugak
bole la aku mengumpat korg2 smbil mberi pahala percuma pd engkorang2
suke x?
ikhlas dr aku dan rakan2

dan lagi pulak
hari tu aku gatal men mata ngn ade sorg mamat cool ini (tdak memakai lab coat)
sehingga die malu2 tp aku yg hilang malu dan asek skodeng2 dia
ahahahaha (gelak jahat)
muke mcm ustazah ada hati nk kaco2 anak teruna org ye kama
gatai ek skrggg..

ok mungkin lepas ini akan lebey kerap ke sana
untung2 dpt jmpe 2nd time n meneruskn aksi mengusha dgn lebey lanjut
ohok3

aku adalah tdak sabar untuk habis stdy
sekian mekasih.

taa!

4 comments:

arinitakdenama said...

1. sapekah yg mengeluarkan kenyataan ko muka cm ustazah?ngaaa sekali

2. bukan ko ke yg blk dr skolah time ujan dgn lab coat?ke salah org ek?ngaaa 2 kali

ikhlas dariku yg sedang nganga di ballieu:)

kama said...

ramai la mek
salah sorg yg org ingt, megat ngn dyen

eh pelisss
i xsuke ok bgaye dgn lab coat
kecuali dlm lab

-sdg nganga diumah mcari mslh krn mls stdy-

~ Mar ~ said...

kama ustazah. kikiki. btw ko kn tere, dun wori kompem 4.0 nye. hehehehe.

kama said...

hahaha
poyo
ko la terer
genetics celah gigi je
kire mata lalat smbil tdo lg