Friday, May 15, 2009

result's out and i'm late by 24hours. or mybe more

bangun pagi2..lagu ni terus bermain2 dibibir dan minda ku (ecehhh..ayat)
aku rse cm sendi2 rongga2 sel2 badan aku bagai ter-excite
aku nk g karok
sebab nk nyanyi lagu ni

xtau la ape yg best sgt
agaknye sbb nk nyanyi versi korea kang tah ape2 la aku sumpah seranah kn krg
so nyanyi versi melayu ok sket la kn
confirm aku faham maksud dan xde la aku memaki yang bukan2 ke ape ke



mybe sbb terlalu teruja sbb nyah ija ke nyah ana pilih lagu ni tah
dr memule konon2 xreti nyanyi
skali trus aku nyanyi lagu ni hingga ke titisan terakhir
so korg enjoy la lagu ni ek
(klo xnk enjoy pon, aku dulik ape kn)

ouh rupenye result exam sudah keluar semalam
aku dh agak melihatkn status fifi kt fb tp xsangka la pulak rupanye btul2 dh keluar
aku ingtkn fifi memain
xpe senin ni br g tgk lps anta proposal

speaking of proposal, satu hapa pon aku x start lg
td br beli highlighter baru dgn harapan aku akan ada mood untuk membaca journal2
(mcm kn klo xde highlighter, xleh nk mbace. well, sukati aku la kn)
apsl aku mood mcm nk emo je ni ye?

oh..aku emo sbb td aku perasan ada satu jerawat dh tumbuh kt ketiak aku
like, wtf la kn
punye la luas bumi tuhan ni
ketiak aku jugak la ko pilih untuk menumbuhi diri mu itu
siap la mlm karang aku bubuh oxy

okla..dh petang
nk mndi
nk tgk youtube
internet laju gile tetibe arini tp aku xmo get too excited
kang tetibe tgk syok2 aku tgk antm, laptop wt hal ke ape ke
hangin je nnt kn

anyhoo..its friday
so, hepi weekends peeps

taa!

No comments: