Sunday, May 10, 2009

karok-olic in the making

wahaha. title tak semenggah
memule dgr lawak jugak
tapi make sense what

ya betul, title itu ada kene mengena dgn situasi aku sekarang
semalam aku adalah telah keluar berjimba bersama besties kesygan aku
lame nok x kuar ronggeng bertiga
akhirnya dapat juga melepas kn rindu dendam

memule aku adalah kecil hati (uhuk2)
sebab nya dh pukul 11.30pm (jumaat malam)
tp si busuk xjugak rply2 msg aku ngn ija
jadi ke idak ni?

dhtu aku memule meroyan nk nengok muvi
p si ija plak xde mood la ape la ngn muvi
bese la..die peng-karok tegar
so of kos la agenda utama die karok-ing kn
p si busuk mne suke karok2 ni

ini menyebabkn aku berada di persimpangan dilema (wah skrg dh hapal nama lagu bagai la kn)
lalu aku pon mcm dh suam2 kuku
macam malas je nk meneruskn plan keluar
wpon adalah amat tertarik untuk mengikut plan si ija ke redbox gardens
dan wpon acha kata berdua lebih baik (wah ko..skrg sume pakai tajuk lagu je kn)
tetapi hati ku masih ingin bertiga

then last2 lepas ija menghasut busuk yg kebetulan kne on call untuk mc
maka rancangan utk keluar berjimba adalah diteruskn juga
jd aku pon kembali ceria seperti sedia kala
(tapi tetap xrply msg busuk sbb konon2 majuk lalu trs tbungkang menanti hari esok)

those yg tahu aku..aku suke plan ape nk wt bile keluar
so smlm adalah keluar tanpa plan
at first ingt nk ke gardens tp full house plak redbox
so mdvl dan gardens adalah out of list

so ija kata ayuhlah ke alamanda mkn2 lepak2 then kite pk nk wt ape later
dalam kepala aku..bek g mkn abc
aku dh mengidam ni

then smpai serdang, ija amek then trs la kami ke alamanda
yg si busuk sampai awal (br smpai awal sekali ko dh bising2 ye nyah. aku dulu tggu ko smpai bjanggut okk)
wahhh..mengungkit tuuu
so ape2 hal pon tangki msti di isi dulu
kang menggigil plak time karok kang

oh ye lupe..ini merupakan kali kedua aku ke alamanda
first dulu mse mule2 blk msia
tu pon sbb anta duit megat time register tamat blja kt jpa
klo x..confirm smpai la aku x smpai ke sana
sonot jgak alamanda..aku ingt kecik
atleast xde la aku berasa berada di 2-3 negara dlm satu2 masa kn
nmpk sume mcm warganegara je
so rase selamat la sket
n plus..ramai nye la adik2 ko ye nyah
outing g p.o le tu (dpt le ko mengimbas memori daun pisang g p.o ek nyah)
wahahaha..keji je aku

then memule kunun2 nk g mkn anw (sumorg kne ikut tekak aku kn. p xpe, i know u 2 leb me rite.heh)
then mse tgh Q tu..akak tu men2 plak ngn kitorg ek
trs kitorg blah g mekdi pekena ayam goreng spicy
biase la..activity memakan akan disulami aktiviti mengumpat dan bergosip santai

oh lupe..smlm kite makan ngan artis ek busuk
stacy vs avril tu
wahahaha
(damn aku baru teringat. apsl xnyanyi lagu stacy smlm weh?)

then lepas dh sendat perut br reti nk eksesais kaki g jln2 tgk henbeg tgk mekap
trs aku rse cm xsaba2 nk melalak
xtau apsl smlm angin melalak adalah sgt kuat
mcm xsempat2 aku ajak diorg g karok lalu meninggalkn madue n hubbnye kt kedai guess

pstu bile tgh pilih2 bilik
isk..bunyi cm ape je p korg paham2 je la ek
amek package yg 2hrs + soft drink n popcorn (mcm kn kebulur sgt. aku punye idea la tu.heh)
so kami pon masuk la nk berkarok dgn penuh smgt
aku rase lps ni aku dh leh masuk AF la
xpon OIAM
nk tau apsl?
smlm aku karok je kot
p mcm g kelas vocal ok
sikit2..tempo nyah..tempo..bak kate ija
siap dgn tepuk2 tgn supaya tempo x lari
pstu si busuk plak siap tny aku

b: nyah, ko pakai sore tekak ke sore perut?
a: aku pakai sore itik

mmg x sia2 la ko jd anak didik janet nyah
seb bek ko x betulkn pitching aku yg sememangnya out
tu pon mcm nk tercabut anak tekak aku
p yg x bleh blah..apsl nyah ana siap tny sore perut sore tekak sume?
ko terkilan x msuk koir ek dulu nyah?
sume ilmu2 asas ko nk praktikkn ek
klo ko msuk konfirm ko kne bersaing hebat ngn nyah ija
wahaahah

karok punye karok smpai x sedar masa sudah tamat dan madue masih tidak juga muncul2
lame btul ko bersolat madue
ko siap berzikir berzanji ke dlm surau tu
ija memule siap pesan konon2 nk ks ko pilih2 lagu tau
p sedar2 dh tamat masa n aku pun x sempat nk menyanyikn lagu nurani

lalu dgn x sedar tekak dah hampir pecah sbb melalak x sudah
kami (aku la yg plg x sedar diri tu) merancang untuk mengkarok pulak di mines
nk test tempat baru bak kate ija

so dgn tkocoh2..kami pon berlalu la ke alamanda smbil membawa saki baki popcorn dan air mineral

perjalanan ke mines dr alamanda sgt la mencabar
biase la..aku psl jln confirm out
xyah disangkal lg
n nyah ana pon xbpe terer area2 situ
so of kos bgantung kt nyah ija utk lead
bole la plak ko lead kitorg smpai ke lembah kesesatan ye nyah
smpai ke jalan mati ko bwk kami
aku ngan nyah ana dh terkekek2 dlm kete smpai nk pecah perut dok gelakkn ko
ye la..drive mencicit laju cm kompiden tau jln
skali smpai depan skola sas terus menuju jalan mati

inilah dia kete yg mbawa kami ke jalan kesesatan
sori nyah
aku saje capub kn kete ko kt sini
heh

terkocoh2 pusing blk

time ni agak lawak la jgak
sbb masing2 (aku ngn nyah ana)
tgh sibuk2 mbincangkn skola br kt cyberjaya yg pns mcm padang jarak p lawa etc
pstu bwk agak laju skali brek mendadak tetibe sbb jalan mati
punye la tekekek2 gelak pstu

then skali lg silap jln jgak
mse ni still dlm area putrajaya

then dh smpai mines, silap jalan lagi
patutnye lalu bwh x silap aku
p nyah ija trs nek atas tah menuju mane2
pstu u-turn la kami
mencabar gile nk smbung sesi peng-karok-kan ni


dh sesat kali ke-3
tgh nk u-turn

then akhirnya smpai jgak la ke mines n senang la plak dpt parking
p nyah ija blom dpt so kitorg tggu kt tmpt org men bowling
pstu bile nyah ija roger tmpat karok..
kne carik dunkin donat nek escalator bla bla bla
kitorg pon ronda la seluruh mines nk carik dunkin donat
rupe2nye dr tmpat bowling tu same level boleh tembus tempat karok baru
sakit kaki aku jln satu mines tu
tsk tsk tsk
then smbung karok sejam je sbb dh agak lewat la jgak
n aku tgh x selesa nk g toilet
p karok lebey penting. len2 hal leh tggu
ahahaha

p aku agak sedey disitu sbb tempat baru ini tidak menawarkn lagu nurani
n kitorg pon nyanyi ala2 sebab dh penat p napsu melalak masih mbuak2
so nyanyi2 smbil duduk2 baring
klo memule kt alamanda tu siap gelek2 bile nyanyi lagu amelina
(nyah..kite kne nyanyi lagi lagu ni. lps ni nyanyi lagu asyik plak.wahaha)
p kt sini masing2 dh x larat
p mmg puas ati la
2-2 tempat sgt best n len kali leh g lagi ni nyah

oh ye
aku mmg sgt nk berkarok lagi
nxt time nk g gardens punye
mybe lg 2-3weeks

mcm sekejap je rse melalak
xsedar hari dh petang padahal dh 2-3 jam melalak dlm tu

then lps tu g watsons jap membeli brgan penjagaan diri
lalu kami pun kembali ke pangkal jalan

nyahs..i'm very looking forward to our nxt session
jgn menabur janji manis kt aku ok
aku majuk 7 tahun kang
(wahhh..bajet diva la plak kan)

thx nyah
i had a blast yesterday
to madue..sori le sbb dpt siom2 pipi gitu2 je
mklumla..pompuan2 excited nk g berjmba
mmg lupa alam sekeliling

Align Center
kesayangan hamba
nyah ana - urs truly - nyah ija

ok tu je cte smlm yg penat
smpai rumah..lenguh2 kaki
aku yg memule mmg sakit perut
time bjimba ilang sakit
smpai je umah..dtg blk sakit perut smpai nk tgolek jatuh katil mlm td

okla
aku penat bercerita
korg msti penat membaca kn?
ha..sape suh bce?
aku x pakse

ah membebel lagi
ok ok
ni btul2 last

taa!

2 comments:

nurmahani said...

hahaha aku solat zuhur kul 415 beb! terus ar tunggu asar hahaha. sori la. mmg aku pesan jgn pilih lagu byk2 sgt. aku tau ko kebulur nk nyanyi lagu m daud kilau haha. lenkali jumpe lagi kama!

kama said...

ahahah
mesti kes soping x hengat donia
wahliauuuuu
aku sudah lupa sama m daud kilau
biase la
aku karok ngn stacy
of kos la stacy conquer carta aritu
hakhakhak