Friday, June 26, 2009

cerita basi tiada penghujungnya

oh aku adalah sangat malas untuk meng-update blog sebenarnya
tetapi memandangkan fifo telah mengecam aku supaya meng-komen blognya, maka terpaksa lah aku meng-update sekali blog aku yang hampir bersawang ini

aku adalah sangat kagum melihat ketekunan fifo mengupdate
dia mengupdate secara bersungguh2 dan ini telah menimbulkan rasa terkesima dalam diri aku
aku pon mesti update nih
(walaupon tiada cerita menarik untuk aku sampaikan disini)
heh.

anyway, nnt aku akan cerita perihal labwork
sekarang adalah malas mahu meng-upload gambar

oh, lagi satu tujuan aku meng-update adalah kerana aku sedang gilakan game farmtown di facebook
sesiapa yang bermain permainan itu sila memberi aku pokok2 yang byk
menatang2 ternakan nanti2 bila ladang dh maju baru lah kasi
(boleh ke nk demand mcm tu? korang sayang aku kn? sile beri. ini arahan.)
*bajet mcm kn aku ni avril lavigne plak*

eh, apsl msti avril?
tah aku pon xtahu la

oh ya. kepada nora dan ada
mengapa ladang korang sangat maju?
bukankah aku yang mula2 bermain permainan itu dan telah memperkenalkan nya kepada korang?
tapi korang punya ladang seperti telah bermain dari bulan lepas
oh korang mahu melawan tokey ya
sekarang dah maju dah byk pokok nk lupa daratan ye
sampai hati mu rakan2
bagaimanakah kamu mendapat uang yang byk untuk membeli seeds?

ajar lah sayaaaaaa
saya nk tanam pokokkkkkk
saya nk duit banyakkkkkkk

heh. mengada2 betul.

aku merasakan sekarang adalah sangat bz
mana nk main farmtown
nk tgk cd yg pinjam dr nora
nk tgk spongebob
nk bace journal (eh eh. ni ada dalam list kah?)

okla. nk siram pokok dan cari duit untuk beli seeds.
have a good day ppl!
love ya heaps

taa!

2 comments:

adaNiff said...

kemajuan kami, kebanggaan kamu.
(^_^)v

EdwarD FirdauS HaikaL said...

terharunya aku...nama2ku disebut2....huhuhuhu....bangga tau....