Monday, June 1, 2009

kacau bilau

sorry for the long silence
i was in a state where i myself dunno how to describe
all i know is..i wanna be alone

there were times i feel like running away
there were times i feel like i wanna have movie nite like we did 2yrs bck (applicable to jengkelmates)
i was so depress and i think only snickers n chocolate gelato from freddo can cure me (drooling~)

oi mek!
cpt la balik mesia
i dont have shopping partner and i'm dying to splurge myself skrg!

screw kepokaian
screw kesengkekan
i desperately need a shopping therapy
pronto!

chatted with baiti lst nite n she told me she watched los n faun with wanie
they had a great time laughing at the silly jokes from the movie
so lst nite i watched tht movie and i end up laughing at myself
dunno y but i felt so pathetic instead

i remembered when we watched cerita2 hantu malaya then continued with texas chainsaw massacre, vacancy and ape ntah
the stories were supposed to be menakutkn but somehow we managed to had a good time laughing macam org gile
rindunya nk stay up just to watch movies
then menjalani kehidupan seperti kelawar yang mana tidur disiang hari dan berjaga di malam hari

i remembered during 2nd yr, masalah tidur adalah sangat berleluasa
and tht time we were soooo addicted with chatting in this particular chatroom
so seperti biasa bgn time magrib then headed to 7th floor untuk mencari makan dirumah thangie
ahahaha
seronok gile menjadikan ruang tamu sbgai tmpat makan, chatting, tgk tv
agaknye klo toilet dpn tv, business pon dpn tv kn mek?

seriously aku sangat2 merindui jengkelmates
='(

oh dhla..masa dh berlalu
sila jangan pandang ke belakang
mara lah kehadapan

oh ya, harini aku telah berpuasa dan keadaan adalah sgt teruk kerana aku adalah seperti kanak2 tadika yg sedang berlatih puasa
melepek sepanjang hari
penat dan panas menyebabkn aku adalah sgt tidak berdaya

hari ini juga merupakan birthday emak

HAPPY BIRTHDAY MAK
semoga panjang umur murah rezeki diberi kesihatan tubuh badan

and i also wish that i will be able to make u proud of me, someday

so baity telah menalipon birthday girl untuk meng-wish
mlm td potong kek tapi aku mkn kek sedikit sahaja kerana biasa la
konon2 mahu berdiet

screw diet!

isk. emo la. aku harap minggu depan cepat menjelma kerana aku adalah sangat sangap duduk dirumah tidak tahu ingin membuat apa
setiap hari pukul 2.30 aku akan menonton upik abu dan laura
kemudian cerita lalola
kemudian lompat2 mononton cerita zati dan pukul 5 mestilah menonton spongebob
pkul 5.30-6.30 adalah rancangan wajib aqso dan madina

hari2 jadual tontonan yg sama dan sekurang-kurangnya tidak lah sangap sgt jika menonton tv
oh mlm ini ada ANTM
wajib tgk!

hm ok la
still tiada mood until menaip
hari2 rutin pon membuat benda yang sama
cuma nya mengupdate kali ini untuk memberitahu yang aku masih hidup cuma nya sedang bergelut dengan emosi yang tidak begitu stabil

anyway, u guys have a great day ok
take care!

taa!

4 comments:

sakitperutdekmasakansndiriyangterlalupedas said...

apekah aku hanya sekadar teman soping di sisi mu?ohhh..

Anonymous said...

byk nak komen...weirdly, the only movie yg aku tak fall asleep dalam panggung tu ialah sex n the city...texas chain massacre tu mmg lawak...remake pn lawak...i'm demotivated lah :(
-m-

kama said...

well baiti. thts the only thing tht i can relate u with for the time being. so wut can i say? hey but at least org ingt mek. mek msti x ingt org kn. coz tau la, mek kn de besfren. (rolling eyes smbil bersiul)

lawak? hoh. menakutkn ok. they made me watched it jst to 'cure' my ketakutan. sengal gile. but nway, kdg2 bodo jgak bile ingt blk. hakhakhak. demotivated? y? weh aku xtau cmne nk comment kt blog ko la. sgt la hightech. dan aku adalah buta IT.

Anonymous said...

ko kena click dekat title..then akan ada column to leave ur comment or something

og word verification aku: gantisku...aku terbaca gadisku...haha