Saturday, December 19, 2009

weekend yg panjang

hi people!
how r u?

i think i had/has one long weekend and i cant believe tht tomorrow is only sunday
sigh. tetiba masa berlalu agak perlahan.

but thinking of it. bagus jugak if mase jd slow. byk kerja boleh disiapkn.
betul ke?
aku mcm xde wt kerja je hanya membace buku dan melepek mcm sotong tiada tulang belakang kayak nya

so anyway, currently i'm reading my new book titled 'a woman of substance'
heh. tetibe dapat pencahayaan agung dan seperti ingt bangkit dan menunjukkn kepada dunia 'hey dunia lihatlah wanita juga boleh berjaya'
oh tetibe adalah bersemangat waja tetapi apalah yg semangat nya membaca buku melepek pagi petang siang malam dalam keadaan cuaca yang..ohh heavenye hujan sepanjang mse tanpa melakukan sesuatu yg berfaedah?

tapi to tell u the truth, aku rse otak aku dh tepu dan aku agak mengambil mse utk adjust fungsi otak since lepas bce the story of edgar sawtelle (pd aku buku ini agak berat dgn IQ aku yg agak slow dan mendatar kebelakangan ini)
serious mcm tak paham ape mende or maybe sbb xleh relate sgt dgn kehidupan sbb aku xbela anjing walaupon dulu selalu tgk anjing yg kacak lawa comel dan sebagainye

oh bercakap psl tu, tetibe rse nk bela seko anjing sebab teringat dulu mse petik raspberry, tuan punya ladang ade bela seko anjing german shepherd yg besar hampir mcecah pinggang aku dan nmpk agak ganas tp sebenarnya sgt la jinak dan suka mempelawa org bermain dgn nya dgn meng-offer bola yg penuh dgn airliur dia. confirm la aku akan freak out melampau. dr jauh berani la kau kan. yela, kang mana la pulak nk cari tanah nk samak segala bagai. satu kerja la pulak.

oh mse beli groceries kt vic mart jugak ade terserempak ngn anjing yg lg besar
dunno whether baity remember this or not but anjing ni pon german shepherd lg besar dr anjing dkat ladang raspberry.
sgt mengujakan.
kalau la bole bela anjing, aku nk bela german shepherd jugak
nampak macho dan kacak
lgpon, ape barang bela chihuahua. bajet paris hilton ke.


hi. kacak tak saye?
picture taken from here

tp obviously, takde la aku nk membela pon kn. kucen seko pon tak terjaga. ini kn pula anjing separas pinggang
oh anyway, i've got an announcement to make
my ever beloved payed has gone missing since b4 raya
i know, i know. dh berkurun berabad in fact aku dh ade kucen baru dh pn
the latest is kucen nombor 5
yg lain2 org mintak so yg tggl nombor 5 ni dan dgn bangga nya aku menamakn boyet.

sorry no pictures yet and he's still small and mak ckp muke die mcm kangaroo
so kdg2 aku pggil die 'oyet tenderuu'
hakhakhak
mesti dh besar sok die meluat ngn aku

jgn tny aku sedey ke x psl payed. aku sedey gile tahap gaban.
mak ckp mybe die dh xde pon di dunia yg fana ini
maybe. i'm not sure. die keluar dr rumah dan tidak kembali sehingga kini.

payed, u shall be missed.. :'(

payed yg toeng lepas bergaduh
kacak jgak kn kucen aku ni
tayanggggggg tangat2 tat ye ni

oh ok ok. ckp psl len. sebak plak. tgk gmba die
(padahal hari2 mmg tgk gmba die sbb muke die la yg mjadi penghias wallpaper tepon sejak berkurun yang lampau)

oh lepas bce the story of edgar sawtelle, aku bce the host by stephenie meyer
phewwwww.. tip top!
my verdict is 5/5
sgt2 best, sgt touchy, inspirational and i cant believe aku menangis beriya2 bce buku ni
in fact lepas dh bce the whole book, bce again part2 yg sedey terus bergenang air mata
very touchy!
so this book is highly recommended. very worth reading. serious!

eh apsl aku wt book review ni?
sbnrnye aku nk cte psl lain tau
tetibe msuk part buku, msuk part anjing kucen, part nangis2 dan langsung lupe ape yg aku nk cte sbnrnye.
sigh

bpe ekorla agaknye semut yg dh terkorban dlm air minum aku smpai aku jd begini agaknye ye

so ok la, nnt dh dpt pikir br tulis kt sini (kalau rajen. heh)
so have a good nite.

taa!

No comments: